Wszystko o zakupach

Jak kupić
Z katalogu produktów lub przeszukując katalog wybierzesz produkt, który chcesz kupić.
Wybrany produkt za pomocą przycisku Kup teraz włóż go do koszyka. Kosz, kosz zawiera upewnić się, że wszystko, co potrzebne.
Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem zaloguj się, jeśli nie są zarejestrowane klientów - zarejestruj.
Następnie należy wybrać metodę wysyłki płatności, który Ci odpowiada. Teraz, po sprawdzeniu wszystkie wysyłkę informacji tylko w celu potwierdzenia zamówienia przez naciśnięcie "Utwórz zamówienie".
 
Udana otrzymaniu zamówienia zostanie poinformowany poprzez e-mail dostarczane z podsumowaniem zamówienia.
 
Instalacja wkładów atramentowych i tonerów
Wszystkie informacje związane z wymianą i montażem wkładów atramentowych i tonerów można znaleźć tutaj.
 
Prawy

Spedytor

Suma

Cena wysyłki

DPD - ekspresowa dostawa - za pobraniem

 1 - 153.99 PLN

15 PLN

DPD - ekspresowa dostawa - przelew bankowy

 1 - 153.99 PLN

15 PLN

Karta kredytowa online

 

Bezpłatne

DPD - ekspresowa dostawa - przelew

DPD - ekspresowa dostawa - za pobraniem

153.99 a przede

0-153.99 PLN

154 PLN - powyżej 

Bezpłatne

3 PLN

Bezpłatne

 

Przy zamawianiu towarów o wartości ponad 154 PLN pokrywamy wszystkie koszty transportu dla Ciebie (dotyczy transportu DPD). Przy zamawianiu towary 0-153.99 PLN gotówki na wypłaty dostawy 3 PLN za dostawy. Podczas zamawiania towarów PLN 154, a ilość płacimy dobírečné dla Ciebie.

Niektóre produkty mają funkcję, która automatycznie nosić tak. "Abonament", tj. Jeżeli zamówisz pozycję, cały zakup pocztowy, niezależnie od wielkości zamówienia (cały proces jest automatycznie monitorowany system e-sklep).

Przez domyślny wysyłki przesyłek do 30 kg. W przypadku większych zamówień, prosimy o kontakt z nami, a my z przyjemnością zorganizuje prywatny transfer.

 

Płatność

COD - najszybszy sposób = Nie spodziewam się niczego i natychmiast wysyłają towar można zapłacić przewoźnikom, że przyniesie im.

Forward transferu - wysyłając zamówienie jest opóźnione o 1-2 dni przed pochodzi płatności i przetwarza je. W zamian oferujemy niższe koszty transportu, które nie pobierają dobírečné. Stali klienci natychmiast wysyłanie sklep towarów.

Gotówka - w osobistym przejęcia (FREE)
 
Zamienne Produkty
Towary zakupione w naszym sklepie można wymienić na inny w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Dla towarów z zastrzeżeniem następujących warunków:
 
Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu
Nie powinno być żadnych oznak użytkowania lub uszkodzenia (musi być sprzedany)
towar musi być kompletny, jak zostały dostarczone z nami
Nie przegap kopię dowodu zakupu lub innych dokumentów, które zostały dostarczone z towarami
 
W przypadku wymiany towaru na, opłata pocztowa pokrywa klient. W możliwie dodatek przy wymianie oryginalnych towarów na nowe, o wyższej cenie wysyłasz towar przy odbiorze. W przypadku nadpłaty zwrotu nadpłaty na konto. W przypadku, gdy wymagana jest wymiana towarów,
towary do nas nie wysyłać za pobraniem - pobranie nie będą przyjmowane.
 
Towary dla wymiany należy przesyłać na adres:
Jiri Stefan - www.tonery4u.pl
Górna Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
Czechy
 
Załączyć list motywacyjny, a także przewidujących:
 
Numer zamówienia
Nazwa (ilość) zwracane towary
Nazwa (ilość) z nowo wybranych towarów
 
Zwroty
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada towar zakupiony w naszym sklepie, można odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Twierdzenie to można się zamówień złożonych przez Internet z osobistym darowizny. Prawo odstąpienia od wyników ustawy nr. 367/2000 Sb.
Do zwracanego towaru, zalecamy zawsze załączyć dokument potwierdzający, że towar zakupiony u nas i sprawiają nam zidentyfikować Ciebie i zwróconego produktu (faktura).
Kwota za zwrócony towar zostaną wysłane z powrotem do przeniesienia na konto w ciągu 14 dni po odstawieniu paragonu.
Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu lub część zakupionych rzeczy. Pomimo Stefana George - www.tonerynaplne.cz prawo do zwrotu kosztów
zwrotu towarów (rekultywacji). Koszty te są zawsze rozpatrywane indywidualnie i jako takie są następnie rozliczane do klienta i zasilone kwotą
do zwracanego towaru.
 
Wysyłanie uniknąć tych opłat, jeśli dostarczyć towar do stanu pierwotnego (właściwe pakowanie itp).
 
Załączyć list motywacyjny, w którym państwie:
 
Numer zamówienia
Nazwa (ilość) zwracane towary
numer konta, w którym chcesz, aby zwrócić pieniądze
 
 
Dostarczyć towar z powrotem na adres:
Jiri Stefan - www.toner4u.pl
Górna Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
Czechy
 
Nie wysyłaj towaru za pobraniem !!! COD nie będą przyjmowane.
 
Uszkodzone przesyłki

... Zasilanie jest mechanicznie uszkodzony (sprawdzić uszkodzenia mechaniczne któregokolwiek z produktów)

Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego sprawdzenia przesyłki wraz ze statusem przewoźnika przesyłki (liczba działek, nienaruszony taśmy, jeśli to konieczne. Uszkodzony okno) zgodnie z załączonym dokumencie przewozowym i odmówić przyjęcia niekompletnych lub uszkodzonych przesyłek.

 
DPD
Jeśli uszkodzony przesyłka przejąć i znaleźć uszkodzenie towaru, aż po wyjazd przewoźnika jest zobowiązany zgłosić reklamację w terminie dwóch dni roboczych info@toner4u.pl e-mailowo lub telefonicznie pod nr tel. +420 491 110 610.
Skontaktujemy się z Tobą pracownik, który obsługuje niezwłoczne odszkodowania dotyczące wysyłania niezbędnych formalności, w tym zdjęć uszkodzonego towaru. Gdy nie zgłaszania szkód w ciągu 2 dni od daty dostawy, klient ponosi ryzyko odrzucenia roszczenia.
 
ROSZCZENIA - krótki przewodnik
Jeśli klient życzy zastrzeżenia towary zakupione w sklepie internetowym Tonerynaplne.cz, wysyłać lub w inny sposób dostarczenia towaru wraz z kopią dowodu zakupu (faktury) i powyższego opisu (najlepiej w przypadku awarii - egzemplarz kontrolny - jeśli to możliwe) wady na adres firmy.
 
Wskazane jest, aby wysłać towar w oryginalnym opakowaniu lub wygodnym etui, ponieważ dostawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mechaniczne przed przyjęciem towaru.
 
Klient jest zobowiązany do przedłożenia towary zgłoszone w odpowiednim stanie i nieuszkodzone.
Uwaga: Klient jest zobowiązany do przedstawienia wnioskowanych towarów, oczyszczone i wolne od wszelkich zanieczyszczeń i oczyszczone. Firma Jiří Štefan - www.tonerynaplne.cz jest uprawniony do odmowy przyjęcia reklamacji towarów, które nie spełniają powyższych zasad higieny ogólnej procedury (dekret 91/1984 Coll Na środkami przed chorobami zakaźnymi.).
 
Towar opuszczone roszczenie będzie testowany tylko przy awarii wskazany przez Kupującego (formularz roszczenia w załączonym dokumencie z opisem wady). Aby uzyskać opis wady produktu zaleca się korzystanie z formularza wniosku dostępnego do pobrania tutaj.
 
Dostarczamy towar do reklamacji na adres:
Stefan George - www.tonerynaplne.cz
Górna Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
Czechy
 
O całym skargi zostaną poinformowani automatycznego maila, który informuje, że skarga została przyjęliśmy system, który został zajmował się, że zostały wysłane lub że mają możliwość odebrać w naszych godzinach pracy na terenie Górnego Nová Ves 276 507 81 Lázně Bělohrad.
 
Nie pamiętasz hasła:
 
http://www.toner4u.pl/s/zapomenute-heslo
 
w ramach powyższego linku, można zażądać nowego odzyskiwania hasła